Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 14:13:09 MET DST

Mariusz Jaworski wrote:

> Zdrowko !!!
> Subject mial przyciagnac ludzi !!!
> Tak naprawde jest troszke inaczej...
>
> Niniejszym pragne zwrocic wszystkim grupowiczom uwage,
> ze na poczatku maja firma S3 oficjalnie dolaczyla do
> producentow "super wydajnych" chip'ow akceleratorow 3D !!!
> Dosyc narzekania na S3 i ViRGE'a !!!
>
> S3 juz zaprezentowalo dzialajaca karte grafiki na nowym
> akceleratorze: Savage3D.

[...] Parametry i inne sensowne dane wycinam.

Moze ten chipset bedzie naprawde wspanialy. Czemu w takim razie nie moge
powstrzymac sie od szyderczego usmiechu?

Ano, poniewaz jedna ze znanych stron internetowych o akceleratorach 3D
(chyba http://www.op3dfx.com/news ) umiescila podobna zapowiedz "nowego
wspanialego zabojcy 3Dfx produkcji S3" dokladnie 1 kwietnia. Wydawalo im
sie to bardzo zabawne (mi tez). I oto S3 chyba uwierzylo i postanowilo
wprowadzic te idee w czyn ;-)

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl