Re: Wirus Defo...pomozcie.

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Mon 11 May 1998 - 10:50:19 MET DST

pepe <pkb_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:
> Wirusa wogole nie ma w pamieci,siedzi tylko w tablicy/mbr.
> Fprota mam chyba z kwietnia (pewnie wersja 3.0,ale nie
> pamietam bo mam sprzeta w Ostrodzie).Wykrywa on tego Defo
> ale nie umie usunac...

w tablicy partycji dysku C: czy dysku D: (albo innych) ?

zrob sobie nowa dyskietke bootujaca u kolegi/w serwisie
i z niej uruchamiaj system, potem *nie* uruchamiaj zadnego
programu z dysku twardego, lecz tylko z dyskietek
mozesz je zrobic rowniez u kolegi/w serwisie :)))

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl