Re: Problem z Trumpet Winsock 3.0

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 10:52:37 MET DST

At 20:56 05-10-98 +0200, you wrote:
>Hej
>
>Potrzebuje dzialajacy skrypt logowania sie do
>numeru TPSA z Trumpet Winsocka 3.0. Byc
>moze jestem glupi, ale sam nie potrafie czegos
>takiego napisac - zawsze cos mi nie dziala. Jesli
>komus sie udalo, to prosilbym o wyslanie mi
>takiego skryptu...

  Nic nie trzeba pisac tylko prawidlowo wpisac
  parametry do okienek konfiguracyjnych.
  Z Zoltrixem i ZOomem dzialalo to dobrze.

  Co to znaczy dobrze ? Wywolujesz Trumpeta,
  on sie automatycznie loguje, negocjuje PPP
  i ze srodka ekranu znika male okienko.
  ALT TABem sie przelaczasz na Program Manager
  i klikasz na Eudorze, Netscape lub cos innego.
  Jak konczysz sciaganie poczty ALT TABem sie
  przelaczasz na Trumpeta i dajesz mu ALT F4
  wtedy on sie rozlacza i usuwa z pamieci,
  Eudora mozesz dalej czytac wiadomosci i pisac
  odpowiedzi. Jak juz sie zdecydujesz wyslac
  to konczysz Eudore (Trumpet podczas negocjacji
  PPP NIE LUBI jak mu ktos korzystajacy z TCP/IP
  patrzy na rece, dlatego podczas startu nie moze
  byc aktywny zaden program korzystajacy z TCP/IP),
  uruchamiasz Trumpeta a po chwili jeszcze raz
  Eudore.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~