Re: Cyrix=problem

Autor: benny (zbych_at_ns.ppcor.org.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 07:19:19 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomoœci: <35529b34.1266760_at_news.lublin.pl>...

>Widac niestety, ze powtarzasz utarta formulke, jakoby tylko Quake
>wolno dzialalo na Cx.
>Obecnie praktycznie wiekszosc gierek 3D dziala nieciekawie na Cx.
>
>BTW Czy w/g Ciebie niektore aplikacje uzytkowe nie wykorzystuja fpu
>???
Wykorzystuja , ale jest bardzo duzo aplikacji ktore nie wykorzystuja fpu.
Ja na Cx200 nie widzialem jakiejs przepasci (teraz mam ip200) w porownaniu
z innymi grami 3D.

>Nie pisze jak wypadl i jaka ma architektore,
To fakt, ja o tym pisze.
>tylko, ze NIE ma z nim
>klopotow podobnych do cyrixowych. A przynajmniej o takowych nie
>czytalem/slyszalem.
W fpu jest jeszcze wolniejszy, a kompatybilnosc- niewiadomo.

benny

e-mail zbych_at_s1.ppcor.org.pl