Re: Cyrix=problem

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 18:32:30 MET DST

On Thu, 07 May 1998 09:49:56 GMT, "benny" <zbych_at_s1.ppcor.org.pl>
wrote:

>P-100.

>Myslisz , ze wszyscy graja w quake2?

Widac niestety, ze powtarzasz utarta formulke, jakoby tylko Quake
wolno dzialalo na Cx.
Obecnie praktycznie wiekszosc gierek 3D dziala nieciekawie na Cx.

BTW Czy w/g Ciebie niektore aplikacje uzytkowe nie wykorzystuja fpu
???

>W tescie wypadl cieniutko i architekture ma troche przestarzala.

Nie pisze jak wypadl i jaka ma architektore, tylko, ze NIE ma z nim
klopotow podobnych do cyrixowych. A przynajmniej o takowych nie
czytalem/slyszalem.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl