Re: "Wprost" a Internet taniej.

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 14:04:23 MET DST

Krzysztof Ossowski napisał(a) w wiadomości: <35517707.3F515FE0_at_pg.gda.pl>...
> [...]
>najwyzej ktaos z listowiczow mnie opieprzy.

>Ludzieeeeeeeee nie badzcie naiwni. Dlaczego TenPies (monopolista) ma
>obnizac ceny polaczen. Korzystamy z tych samych laczy co "normalni"
>rozmowcy, do tego korzystamy z modemow, serwerow. W czym polaczenie z
>Internetem np. po to zeby przejrzec liste dyskusyjna ma byc lepsze od
>godzinnej pogawedki dwoch starszych pan? Wyobrazcie sobie co sie stanie,
>gdy obniza cene za poloczenie z 0202122. Zaraz znajda sie inni, dla
>ktorych telefon tez jest bardzo waznym narzedziem pracy i do tego za

I MOGĄ użyć dokladnie tych samych argumentów co kolesie którzy swoją akcją
reklamują swoje gazetki i TP SA!

>Rozwiazanie istnieje jedynie w generalnej obnizce cen polaczen i w
>konkurencji, ktora dopiero powoli zaczyna kielkowac. Niestety zamiast
>tego mamy na razie podniesienie VATu z 7 na 22% i gwarancje dla TP na
>monopol do 2004r (jesli nie dluzej)

Oj! No teraz to mnie dobiłeś...

>Poza tym nie jestesmy "powazna" grupa nacisku, ktora moze np. bezkarnie
>przyspawac wagony do szyn, zatarasowac glowna arterie komunikacyjna czy
>cos w tym stylu.

Tak nie mamy trzonków od łopat i kilofów, nie rzucamy farbą i śrubkami od
traktorów nie palimy opon, a przecież jak Balcerek zablokował wydatk na
edukację na poziomie 0,75% PKB do 2000 roku to już widzę jak nam ulega i
dofinansowuje ściąganie MP3 i panieniek ;-)))) (bez obrazy...). Ale naiwność
niektórych zdumiewa...

>Zapychanie im skrzynki ankietami i postulatami nic nie da. Gdybym to ja
>byl wlascicielem TP to postapil bym odwrotnie - podniosl bym oplaty za
>polaczenia z 0202122 - a co, przymusu laczenia nie ma.

No nie bądź okrutny...

>Oczywiscie nie pochwalam tego ani nikomu tego nie zycze, ale taka jest
>rzeczywistosc. Stawiam 10:1, ze jeszcze dlugo nie bedzie obnizki, no
>chyba, ze ktos uzna przed jakimis wyborami, ze zyska pare glosow ;-)

Za mało nas, i nie działamy "widowiskowo", a wiec elektorat żaden!

>Zycze jak najnizszych rachunkow

Ja też, i odrobiny realizmu!

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======