Re: "Wprost" a Internet taniej.

Autor: Krzysztof Ossowski (koss_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 10:55:35 MET DST

Malo to ma wspolnego z "pecet" ale dorzuce pare groszy. A niech tam,
najwyzej ktaos z listowiczow mnie opieprzy.

Seweryn Skupinski wrote:

> Witam.
> Jakze milym zaskoczeniem bylo dzisiaj dla mnie ujrzenie w tygodniku
> "Wprost"
> w rubryce "Peryskop " wzmianki o powstaniu akcji "Internet
> taniej".Utwierdzilo mnie to w przekonaniu ze akcja ta ma szanse
> powodzenia.Pozdrawiam.

Ludzieeeeeeeee nie badzcie naiwni. Dlaczego TenPies (monopolista) ma
obnizac ceny polaczen. Korzystamy z tych samych laczy co "normalni"
rozmowcy, do tego korzystamy z modemow, serwerow. W czym polaczenie z
Internetem np. po to zeby przejrzec liste dyskusyjna ma byc lepsze od
godzinnej pogawedki dwoch starszych pan? Wyobrazcie sobie co sie stanie,
gdy obniza cene za poloczenie z 0202122. Zaraz znajda sie inni, dla
ktorych telefon tez jest bardzo waznym narzedziem pracy i do tego za
drogim.
Rozwiazanie istnieje jedynie w generalnej obnizce cen polaczen i w
konkurencji, ktora dopiero powoli zaczyna kielkowac. Niestety zamiast
tego mamy na razie podniesienie VATu z 7 na 22% i gwarancje dla TP na
monopol do 2004r (jesli nie dluzej)
Poza tym nie jestesmy "powazna" grupa nacisku, ktora moze np. bezkarnie
przyspawac wagony do szyn, zatarasowac glowna arterie komunikacyjna czy
cos w tym stylu.
Zapychanie im skrzynki ankietami i postulatami nic nie da. Gdybym to ja
byl wlascicielem TP to postapil bym odwrotnie - podniosl bym oplaty za
polaczenia z 0202122 - a co, przymusu laczenia nie ma.
Oczywiscie nie pochwalam tego ani nikomu tego nie zycze, ale taka jest
rzeczywistosc. Stawiam 10:1, ze jeszcze dlugo nie bedzie obnizki, no
chyba, ze ktos uzna przed jakimis wyborami, ze zyska pare glosow ;-)

Zycze jak najnizszych rachunkow

Krzysztof Ossowski
koss_at_pg.gda.pl