Re: prezentacja "multimedialna"

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 18:44:27 MET DST

Jendrek napisał(a) w wiadomości: <01bd7754$4d174210$0301a8c0_at_jendrek>...
>Potrzebuję zrobić prezentację złożoną z ciągu wyświetlanych jeden po drugim
>statycznych obrazów (np. JPG) i ścieżki dźwiękowej (np. WAV).
>To mniej więcej tak, jakby PowerPoint pozwolił do prezentacji dodać podkład
>dźwiękowy.
>Czy ktoś może mi polecić jakieś oprogramowanie?
>
>Jendrek
>
>P.S. Nie chcę używać AVI, ani instalować Linux'a ;-)

Daję kopię na grupę jak to się robi w PP97:

No więc w PP 97 robisz to tak:

1. Ustalasz ile slajdów ma Twoja prezentacja ;-)), to można potem zmienić,
ale warto wiedzieć na początku, bo później będzie ważne. Przyjmę że 20
(dłuższ robią się nudnawe...
2. Wstawiasz wav, (możesz potem go ukryć, żeby nie było widać głośniczka) NA
pierwszym slajdzie lub na slajdzie od którego ma zacząć się odtwarzać
dźwięk, np. 2 jeżeli 1 to tytuł.
3.Teraz klikasz na ten głośniczek pod którym kryje się Twój dźwięk i
naciskasz PRAWY klawisz myszy
4. Wybierasz Animacja niestandardowa (ale głupia nazwa dla pliku
dźwiękowego)
5. Tam w oknie jest zakładka Ustawienia odtwarzania
6. Kliknij i zaptaszkuj Odtwarzaj zgodnie z kolejnością animacji
7. Zaznacz podczas odtwarzania Kontynuuj pokaz
8. Zaznacz Zatrzymaj odtwarzanie po XX slajdach (w naszym przypadku XX = 20
9 Przejdz na zakładkę czas
10. Zaznacz obiekt w okienku np. Media1 (to twój plik) i zaznacz dla niego
kropę animacja teraz zaznacz automatycznie po X sekundach od wcześniejszego
zdarzenia
11. Naciśnij więcej opcji i w okienku zaptaszkuj: W pętli do zatrzymania.

Jeżeli masz ten obiekt na pierwszym slajdzie to w momencie otwarcia pokazu
slajdów (uruchomienia) zacznie Ci grać ten wav bez żadnego klikania przez 20
slajdów, czyli do końca pokazu, który ma 20 slajdów. Jeżeli masz więcej
zmień XX na ilość slajdów w pokazie.

Aha,

Zapomnij o tych wszytskich programach które Ci doradzano, PP 97 naprawdę to
robi i to dobrze... Możesz też wrzucić mu odtwarzanie muzyki z CD.

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)