Re: USRSportster Flash zatyka sie .Dlaczego ?

Autor: news.tpnet.pl (refix_at_polbox.com)
Data: Tue 05 May 1998 - 23:32:30 MET DST

Nie wiem czy jest to antidotum na twój problem ale masz nieprawidłowo
podłączony modem skoro słyszysz w słuchawce renegocjację modemu
Schemat podłączenia w instrukcji obsługi wyraźnie pokazuje że aparat tel.
jest wpięty szeregowo jako drugi względem modemu co powoduje całkowite
rozłączenie aparatu tel. w momencie pracy modemu.W twóim układzie
połączenia aparat tel. może powodować zakłócenia na łączach i opisane
przestoje.
Acha....te renegocjacje wywołujesz sam podnosząc słuchawkę gdyż
w momencie jej podniesienia następują krótkie przepięcia a modem
reagując prawidłowo wznawia renegocjację.

     refix_at_polbox.com
     refix_at_friko.onet.pl

Seweryn Skupinski napisał(a) w wiadomości: <9WN21.1745$j41.1156809_at_news.tpnet.pl>...