Re: Symulacja drukarki

Autor: ZeziK (zezik_at_kki.net.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 22:04:50 MET DST

Sprawa jest chyba prosta. Kabel to mozna zrobic taki jakby przedluzacz pin 1
w 1, 2 w 2, itd. A na komputerze odbiorczym (symulowanej drukarce) odpalic
program ktory bedzie sprawdzal stan portow i dzialal (odpowiadal) jak
drukarka. Odczyt np z LPT1 to porty :
0378h - linie danych,
0379h - stany ACK, BUSY, PAP, ONOFF i ERR
037Ah - stany DSL, INI, ALF, STR
Jezeli potrzebujesz to opis portu moge podelsac ci na priv-a.

pozdrowionka
ZeziK
zezik_at_kki.net.pl