Re: HP czy inna ?

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 11:49:10 MET DST

Bartosz Osiński wrote:

> Mam zamiar kupic sobie nowe drukarke i moj wybor wstepnie padl
> na HP890C.
> Czy ktos z Was uzywa tego sprzetu ?
> Jakie sa wrazenia z uzytkowania ?Czy rzeczywiscie jakosc druku w kolorze na
> zwyklym papierze jest fofograficzna?
> Moze ktos zaproponuje mi jakis inny model (moze byc inny niz HP)
> (cena do ok. 1500 zeta)
> Zalezy mi głównie na wysokiej jakosci druku w kolorze i przyzwoitej
> szybkosci.
>
> Pozdrawiam
> Bartosz Osiński
> synchro_at_kki.net.pl
> [...]

Pewnie wetkne kij w mrowisko zwolennikow Epsona, ale ogladalem (przez
lupe) wydruki grafiki z Epsona 600 i HP890. Jakosc bardzo zblizona
(srednica kropli itp). Tyle tylko, ze Epson na papierze powlekanym, a HP
na zwyklym. Sadze, ze lepszy jest sterownik epsonowski (tak bylo od lat,
choc HP troche sie podciagela). Ja bym wybral HP, ale ostatnio strasznie
duzo ludzi chwali Epsony. Moja rada - pojdz do jakiejs wiekszej firmy,
maja czesto wydruki testowe roznych drukarek, popatrz golym okiem i
przez lupe (krawedzie liter !), spytaj o ich ocene awaryjnosci, a jesli
podejrzewasz, ze sa nieobiektywni, to zajrzyj do konkurencji. Potem
wybierz. Na liste pisza ludzie, ktorzy czesto sa zadowoleni z wlasnego
sprzetu i nie maja porownania z czyms innym. Ty musisz znalezc cos dla
siebie. Moja ocena: HP lepszy na zwyklym papierze, Epson na specjalnym.
Uwaga: _najczesciej_ wydruki demo sa na specjalnym papierze, co jak
piesc do nosa przystaje do przecietnej prywatnej eksploatacji.