Re: Word i przypisy

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 00:50:14 MET DST

Tomasz B. napisał(a) w wiadomości: <354ca960.466842_at_news.icm.edu.pl>...

>Wcisnac pare ENTEROW ??? Czys ty oszalal ?? Sprobuj potem po napisaniu
>calego dokumentu zmienic np szerokosc marginesow, typ czionki czy jej
>rozmiar a zrobi Ci sie lekko mowiac balaganik.

Uważam że Twoje pytanie jest tendencyjne....
Nie nie oszalałem, jest to po prostu jedyny jaki znam sposób na WORDA żeby
nie przenosił mi przypisów dolnych na inne strony, jak znasz lepszy pochwal
się... Chętnie posłucham... Z reguły jak piszę dokument to teskt jest do
końca strony i tylko przy końcach rozdziałów muszę stosować te entery. A
marginesy i czcionki ustalam z reguły na początku pisania.
ALE jak znasz GÓRÓ lepszy sposób na NIE_Przenoszenie_PRZYPISÓW to się
podziel swoją wiedzą

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)