Re: Overclocking na plytach bezworkowych

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 13:32:06 MET DST

> Tzn jakie, bo nie zauwazylem ? Mialem Abit SM5-A a teraz mam PX5 -
> jedynymi "jajami" przy totalnym podkreceniu proca byl albo czarny
> ekran, albo automatycznie przestawienie taktowania, mnoznika danego
> proca na minimum.
> Przy czarnym ekranie resecik, ew. wyl/wl. kompa ponownie i po
> problemie :)

> A jaka wygoda ! Grzebanie w kompie w celu zmiany napiecia ? NIE !
> Grzebanie w kompie w celu zmiany mnoznika ? NIE !, Grzebanie w
> zworkach w celu zmiany taktowania ? NIE :)))
I bardzo dobrze.

Bierze sie chaintecha 5tdm2 rev 101, wklada sie iP 75 i podkreca sie " w
gore" . patrzac ile wytrzyma.W pewnym momencie po zmianie ustawien -
czarno, mointor sie wylacza, komp spi.Po resecie - czarno, monitor sie
wylacza, komp spi.raz, drugi, trzeci. WYlaczenie na dluzaszy okres -
czarno, mointor sie wylacza, komp spi.Zworka do czyszczenia biosu - spi.
Caly wieczor zabawy. Pomoglo dopiero wyjacie procka i zastapienie go
duzym MMX (200 albo 233).A jezeli takie cos stanie mi sie przy probie
podkrecenia 200MMX na 250 ?

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?