Re: pytanko o Mhz

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 13:55:04 MET DST

Fri, 01 May 1998 06:22:05 GMT, "Mateusz" <m77_at_pertus.com.pl> piszesz:

>Cześć, mam kilka pytań odnośnie płyty głównej(INTEL i430TX)
>Czy słyszał ktoś o procesorach pracujących na magistrali 75Mhz?
Oficjalnie Cyrix 6x86L 200, Cyrix 6x86MMX, chyba tez Centaur 225.
Nieoficjalnie wszystkie chodza na 75MHz, chociaz nik Ci nie da na to
gwarancji.

>Czy istnieje możliwość zwiększenia max. mnożnika zegara przez jakiś upgrade?
>W instrukcji mojej płyty JP mnożnika składa się z A i B (max.3.0x),
>natomiast
>na płycie jest A B C, (C nie ma zaślepki), po co C skoro ani słowa o nim nie

Dla Intela i Cyrixa wystarcza 2 zworki, AMD K6 korzysta z 3 zworek -
ma 3 nozki do ustawiania mnoznika, ta trzecia pozwala na mnozniki
4-5,5.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)