Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 20:08:38 MET DST

Michal Tyrala wrote in message ...

>Po pierwsze nie znam się na Outlooku, więc nie mogę pomóc. Ale z drugiej
>strony w tym cytowanym poście nagłówki były już OK, więc... :-)

Tak. Już wiem o co chodzi - Mała Mucha mi podpowiedziała. Po prostu wybrałem
ReplyTo na dowolnej wiadomości z tego tematu i wykasowałem ją, by włączyć
się do tematu. A Outlook przyjął kodowanie poprzednika.
Tak więc jestem czysty! :))

Pozdrawiam,
Wit Witerski - witw_at_box43.gnet.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://www.kki.net.pl/witw