Re: Karta Helios firmy A-TREND.

Autor: Michal \ (miswaw_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 11:20:47 MET DST

Wojtek Piasecki napisał(a) w wiadomoœci:
<354767D1.958_at_hermes.umcs.lublin.pl>...
>Czesc!
>
>Moze ktos wie ile naprawde kosztuje karta Helios na chipie 3Dfx.
>Czy tyle ile napisali w ostatnim CHIPie (430zl)?
>
> Wojtek

Sorry, ze odbiegne od tematu i pewnie niektorzy posiadacze tej karty
beda chcieli mnie powiesic, ale UWAZAJ NA HELIOSA !!!!
Testowalem dwie takie karty ( z TCH ) i obie sie przegrzewaly.
One sie nie grzaly jak Monster tylko PRZEGRZEWALY i wieszaly niemal bez
przerwy - na chipach mozna bylo nie tylko jajka ale i kotlety smazyc, a
calosc mimo bardzo pozytywnych opinii, ktore slyszalem/czytalem sprawila
na mnie bardzo przygnebiajace wrazenie... Moze dlatego, ze obie
zachowywaly sie tak samo i nie dalo sie na nich ABSOLUTNIE NIC zrobic.

Pozdrowka!
Michal "Misiek" Bryczkowski - miswaw_at_friko3.onet.pl