Re: Odp: Podkrecanie lub rasowanie

Autor: Irys (irys_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 12:12:36 MET DST

In article <01bd73ad$72c39a40$LocalHost_at_default>, dariuszo_at_friko.onet.pl
says...

> A to ciekawe - jakie?????

Hmgh, wierz mi - rozne, nie posunolem sie jednak poza pewne rzeczy, np
nie mialem jeszcze okazji rozkrecic twardego dysku (z braku funduszy na
nowy), jeszcze go nie rzucalem, nie podpalalem, nie wsadzalem do lodowki,
nie polewalem obficie woda :) nie posunolem sie tez poza granice
przyzwoitosci.

> Najwyższy czas spróbować bo procesor ci się relatywnie "starzeje" i stygnie
> z niedogrzania:-))).

> Raczej tak , wystarczy mieć opis płyty i dobre chęci - z naciskiem na dobre
> chęci:-)))

CHeci to ja mam olbrzymie, istrukcje do plyty tez mam - wydaje mi sie ze
czegos tutaj brakuje, hm, moze jakis podstaw teoretycznych, na czym
polega (zakladam, ze moze sie to wiazac z podaniem wiekszego napiecia na
procesor).