Re: KOMPRESJA DYSKU????

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 21:54:17 MET DST

>w życiu nie kompresuj partycji systemowej, bo to się po prostu nie
>opłaca. prędzej osiwiejesz od nadmiaru problemów i szybkości pracy
>samego systemu.
[...]

    Piotrek, nie do końca masz rację. Ja od ponad 1 roku mam skompresowaną
właśnie systemową i nie mam żadnych problemów z tego powodu. I to mówię
całkiem poważnie. Widocznie nie u każdego przyjmuje się kompresja.

Pozdrowienia...
-
ANDRZEJ TUREK
e-mail: andre_at_kr.onet.pl or andrello_at_friko.onet.pl
tel.: (0-12) 648-78-96 UIN: 8641406