Re: SIMM & DIMM = problemy :-(M

Autor: Irys (irys_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 12:48:58 MET DST

To znaczy ze masz dwa banki po dwa sloty? Nie wiem jaka masz plyte ale:
albo dimmy sa walniete, albo sprawdz, czy nie masz przypadkiem w
instrukcji do plyty napisanego, ze aby uzywac dimmow, to bank 1 musi byc
pusty.

Irys

In article <Pine.HPP.3.96.980429001451.12938B-
100000_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl>, michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl says...