Re: DIMM

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 12:49:20 MET DST

"Krzysztof Szymański" <chris_at_use.com.pl> wrote:
>Kontynuujac wypowiedz P. Szyszlo:
>Co ty pleciesz?
>DIMM jest rodzajem moduly a SDRAM rodzajem pamieci
>
>dla tepakow po raz kolejny: nie kazdy DIMM jest SDRAM-em ale kazdy SDRAM
>jest DIMM-em
>Moga wystepowac DIMM (mowie o 168pin) FPM, EDO, EDO/ECC, ECC, SDRAM,
>SDRAM/ECC.
>Czas dostepu w przypadku pamieci DIMM 168pin SDRAM 64bit lub SDRAM/ECC 72bit
>moze byc rozny:
>83MHz = 12ns
>100MHz = 10ns
>111MHz = 8ns

w twojej wypowiedzi nie widze zaprzeczenia mojej wypowiedzi.
wiec nie mow ze plote. faktem jest, ze nie wszystkie rodzaje pamieci
sa montowane na wszystkich rodzajach modulow. ale to tez
nie jest zadne zaprzeczenie mojej wypowiedzi.
w kazdym razie dzieki za szczegolowe info :) (mi jest ono nieprzydatne,
ale innym jak najbardziej).