Re: DIMM

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 12:32:31 MET DST

Kontynuujac wypowiedz P. Szyszlo:
Co ty pleciesz?
DIMM jest rodzajem moduly a SDRAM rodzajem pamieci

dla tepakow po raz kolejny: nie kazdy DIMM jest SDRAM-em ale kazdy SDRAM
jest DIMM-em
Moga wystepowac DIMM (mowie o 168pin) FPM, EDO, EDO/ECC, ECC, SDRAM,
SDRAM/ECC.
Czas dostepu w przypadku pamieci DIMM 168pin SDRAM 64bit lub SDRAM/ECC 72bit
moze byc rozny:
83MHz = 12ns
100MHz = 10ns
111MHz = 8ns

Czas dostepu pamieci Cache, czyli statycznej (SRAM) jest od 15ns do 5ns.

KaPeS

<6i6q3m$3sp$28_at_helios.man.lublin.pl>...