Re: Intel 266 MMX - IBPP czy nie?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 12:22:53 MET DST

Dnia Mon, 27 Apr 1998 20:17:43 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz
Bajoński) napisał:

>Teraz już raczej możesz się nie bać szlifowania ...
>Procesory mają blokadę mnożnika co skutecznie elpiminuje możliwość
>szlifowania :)
A g* prawda. Gdybys sie zglosil troche wczesniej, to moglbym Ci zrobic
osobista prezentacje.
Szukac nalezy krzywo nalozonej farby...

Co do wiatraczka: jest dobry o tyle, że bardzo cichy i dostajesz na
niego 3 lata gwarancji. Natomiast jego moc pozostawia IMHO wiele do
życzenia - 0.06A, a takie "rakiety" ball-bearing po 40zl potrafia
zjadać i 0.2A...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/