Re: Netscape nie widzi Internetu po instalacji IE 4.01 !!!

Autor: Pawel Lyson (info_at_ryki.umig.gov.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 12:10:53 MET DST

Arnii napisał(a) w wiadomości:
<6hv85e$c9p$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
[...]
>W Panelu Sterowania jest INTERNET jak sie go wybierze
>to otwiera sie okienko dialogowe z roznymi opcjami
>trzeba wybrac zakladke "Zawartosc" i wy%$%$%
>"Klasyfikator Zawartosci" .
>Tam sa chyba jakies restrykce w dostepie do stron np. dla dzieci.
>Trzeba wiec je wylaczyc i ... wszystko dziala jak trzeba :))
>
>Pozdrawiam
>Arek

Cos chyba nie tak. U mnie podobna sytuacja, z tym ze win95, msie
4.01 i nc 4.04.
Nie moge pobrac listy grup dyskusyjnych, zarowno z news.tpsa.pl jak
i news.lublin.pl . "Klasyfikator zawartosci" wylaczony, nie wiem co
to moze byc. Ponadto przy przechodzeniu w tryb online w netszkapie
powinien chyba wywolac polaczenie winsockowe, a u mnie szuka
serwera bez niczego i potem wykazuje blad, ze sie nie mogl
polaczyc. Musze sam wywolywac polaczenie z modemem dostepowym.
Misio dziala jak trzeba, ale ja go nie lubie, a potrzebuje do
ściagania poczty z kilku kont. (Rozwiazanie tego problemu w
netszkapie jest troszke gorsze)

Pozdrowka
Pawel Lyson -- keyce_at_kki.net.pl
               info_at_ryki.umig.gov.pl