Zmiana grupy, bylo: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 10:16:05 MET DST

"=?iso-8859-2?Q?Tomek_Po=B3aski?=" <tompol_at_friko.onet.pl> wrote:
>Czy lubicie tematy postów w stylu: "Pomocy", "Co jest nie tak?, "Pytanie",
>"Windows 98", "Linux" itp.
>Nie?
>To może ogłosimy bojkot takowych, albo będziemy je piętnować tak jak "nie te
>grupy", "zaciętego Caps Lock'a"...?
>Osobiście denerwuje mnie ta sytuacja i jestem za tym, żeby to wyraźnie
>podkreślić w Netykiecie

> Tomek Połaski

Owszem, w pelni popieram to co stwierdziles (takze to co wycialem).
Z tego wzgledu, proponuje zmiane umiejscowienia grupy PECET

z pl.comp.pecet
na pl.comp.sys.pecet

przypominam, galez pl.comp.os.* jest dla systemow operacyjnych,
a galaz pl.comp.sys.* dla systemow komputerowych.

umiejscowienie peceta w odpowiedniej galezi, moze sie dosyc mocno przyczynic
do odsmiecenia grupy pecet, z niechcianych listow.

pozdrawiam, licze na wasze poparcie.