Re: jaki dysk twardy?

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 10:11:00 MET DST

"=?ISO-8859-1?Q?Bart=B3omiej_Kosik_=28B.K.=29?="
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Powiedz, ile dysków uzywales w zyciu? Padl Ci jeden Caviar i juz sa padliwe?

nie ma sprawy. zlozylem znajomym z 5 komputerow, wszystkie caviary.
w 3ch musialem wymienic dysk nastepnego dnia, gdyz nie wytrzymaly testu
na nocke. 4rty wysypal sie po miesiacu. 2 zyja do tej pory, wszystkie
wymienione takze. ladny rezultat ?
w firmie, z firmowymi komputerami tez byly dostarczane caviary.
padlo PI*Oko 30% z nich (wymiany gwarancyjne). segatey, quantumy i matroxy
praktycznie nie padaja (moge policzyc na jednej rece, to drobiazgi).
Czy to wystarczy ?

co do cichosci caviarow. wreszcie udalo im sie wyeliminowac wyjacy
silnik, krecacy talerzami. czyli dysk juz nie ryczy, jak sie go nie uzywa
(tzn. jest wlaczony a nie lezy w szafie:) niestety jak macha glowicami,
to juz niezle chrupie. co prawda ciszej niz te stare, ale nadal glosniej
od konkurencji.

>Jak mi sie posypal Seagate to nie wrzeszczalem na caly swiat ze to najgorsze
>g... na swiecie.

mi tez padl seagate. dwom moim znajomym tez. i tez sie nie dre ze segate
sa do kitu. chociaz najlepsze tez nie sa :) ale generalnie zastrzezen
nie mam. najwiecej padow jest z jakichs dziwnych zakupow. byc moze
byly gdzies "zwiniete", jeszcze przed testowaniem u producenta. tego nie wiem.

>A jak posypie Ci sie Twój IBM to tez OBM bedzie padliwy?

wiesz, jakos sie nie posypal :) ja mam juz drugi egzemplarz, stary byl
za maly. odsprzedalem znajomemu. obydwa chodza. kilkunastu znajomych
tez kupilo, i ......... zadnego padu. chyba zloze jakas ofiare
z zarznietego barana, zeby obnizyc ryzyko padu :)))))))))

>Zeby dokonac syntezy i generalizowac trzeba miec solidne statystyczne
>podstawy do takowych dzialan.

bez podstawy nie rycze :) spoko.

>====== Przy odpowiedzi usun xxx-rated z mojego adresu =======

a czemu nie xxxgirls ? hhehe :)