Motorola 28.8 (3400 Pro)

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 23:12:54 MET DST

wpadł mi taki modem w łapki i mam dwa problemy :

1.Łączy się na 12000 bps (mimo że COM jest ustawiony na max.)
i jest to chyba prawda bo kontrolka HS się nie swieci
2.Jak się nie połączy za 1. razem to komputer nie może połączyć się z
modemem :(

Co dziwne sciąga wszystko dosć szybko ...

Jak się uporać z problemami 1. i 2., głównie interesuje mnie rozwiązanie
1. bo z drugim da się żyć ...

Aha modem jest w wersji niemieckiej (czy oni mają jakies inne linie ?
może to jest problem ? pewnie wystarczy mu zmienić stringa ? ale na jaki
? mam instrukcję w języku Goethego :( )
System operacyjny (?) to W95

Cooger