Re: Motorola 28.8 (3400 Pro)

Autor: Dariusz Bogdanski (dbogdans_at_igo.wroc.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 09:35:35 MET DST

Hej,
Tak się składa, że używam takiego modemu już od około dwóch lat i bardzo go
sobie chwalę

>1.Łączy się na 12000 bps (mimo że COM jest ustawiony na max.)
>i jest to chyba prawda bo kontrolka HS się nie swieci

U mnie łączy się zawsze na 28800, ale kiedyś zdarzało się, że było wolniej.
Należy
więc wnioskować, że przyczyna lęzy w niskiej jakości linii telefonicznych.

>2.Jak się nie połączy za 1. razem to komputer nie może połączyć się z
>modemem :(

To żadko u nas spotykana funkcja "blacklist". Jeśli jakiś numer jest zajęty,
to modem przez 1 min nie pozwala
na jego ponowne wybieranie. Wymagają tego przepisy w niektórych krajach.
Niestety nie da się tego wyłączyć żadnym
stringiem inicjującym.

>Co dziwne sciąga wszystko dosć szybko ...
To nie jest dziwne, bo to b.dobry modem.

Dariusz Bogdański
dbogdans_at_igo.wroc.pl