Re: SOYO 5TF i problem biosu

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 15:21:20 MET DST

On Mon, 27 Apr 1998 11:00:06 +0200, Tomasz Buchta <tbuchta_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>tak mi sie wydaje)... Sciagnalem sobie nowa wersje biosu (D1 - data cos z
>polowy '97 roku). No i odpalilem programowanie.. dzieki bogu zgralem stara
>wersje biosu... po zaprogramowaniu i zresetowaniu wszystko wygladalo OK, do
>momentu, kiedy komputer mial zaczac czytac system z HDD.. co 'oczywiscie'
>doprowadzilo do zawieszenia systemu na amen.. na szczescie dalo sie
>zabootowac z dyskeitki i przywrocic stary bios.. czy ktos spotkal sie z
>podobnym problemem na w/w plycie? czy moze jest jakas troche starsza wersja

Po pierwsze to najnowszą wersją jest 1114 (5tf1114.bin), po drugie taka
płyta wykrywa firmowo MMX-a (wiem bo mam), po trzecie flashowałem BIOS
już wiele razy (zmiana logo :) i wszystko gra.

Czy przeprogramowywałeś BIOS z "gołego" DOSa? Doszło do końca? A może
zwyczajnie przy okazji zresetowała się konfiguracja...

Janek

--
Jan Rękorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a