Re: LS120

Autor: general (general1_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 15:24:42 MET DST

Jak wyglada sprawa z formatowaniem 3.5HD czy na wieksze formaty idzie jakos
czy lepiej
nie myslec o tym.
Zastanawiam sie nad kupnem LS wiec prosze wszystkich o rade czy czekac na
cos lepszego?
Czy slyszal ktos o napedach dyskietek HIGH FD produkcji SONY
maja 200 M na dyskietce i super predkosc.

Maciej Eckstein - Sherlock <sherlock_at_it.pl> napisał(a) w artykule
<354386E4.8881C154_at_it.pl>...
ok, to please powiedz jak szybki jest ten naped
ot np. w kopiowaniu 30 mb pliku z twardego?