canon bjc-4200 i 4300 - "ostrzezenie ???"

Autor: Ireneusz Brejer (breusz_at_wsrp.wsrp.siedlce.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 13:29:58 MET DST

witam

nie wiem czy to mam nazwac ostrzezeniem ? obydwa modele 4200 i 4300
nie potrafia drukowac polskich znakow w trybie zgodnosci z EPSON.
(czyli w trybie LQ). nawet serwis w w-wie stwierdza to samo. jesli
ustawisz mazovie badz latin i zresetujesz drukarke to nie uda sie
juz wydrukowac polskich liter, chociaz drukujac ustawienia drukarki
bedziesz mial napisane czarnow na bialym mazovia (albo latin).

tryb LQ jest niezbedny w wiekszosci programow drukujacych i pracujacych
pracujacych pod dosem. nie wiem czy mi sie uda w trybie BJ ustawic
drukarke tak jakbym chcial (do WF-MAG'a). a moze komus sie udalo ustawic
poprawnie ta drukarke do WF-MAG'a.

w/g mnie te drukarki maja fabryczna wade. tak. bo jak to inaczej nazwac ?
niby moga drukowac polskie litery w trybie LQ ale nie do konca.
wiec o co tu chodzi ?

irek