Re: canon bjc-4200 i 4300 - "ostrzezenie ???"

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 18:02:35 MET DST

At 15:08 98-04-28 +0200, you wrote:
> [...]
>ustawisz mazovie badz latin i zresetujesz drukarke to nie uda sie
>juz wydrukowac polskich liter, chociaz drukujac ustawienia drukarki
>bedziesz mial napisane czarnow na bialym mazovia (albo latin).
>
>tryb LQ jest niezbedny w wiekszosci programow drukujacych i pracujacych
>pracujacych pod dosem. nie wiem czy mi sie uda w trybie BJ ustawic
>drukarke tak jakbym chcial (do WF-MAG'a). a moze komus sie udalo ustawic
>poprawnie ta drukarke do WF-MAG'a.
>

>w/g mnie te drukarki maja fabryczna wade. tak. bo jak to inaczej nazwac ?
>niby moga drukowac polskie litery w trybie LQ ale nie do konca.

  prawdopodobnie o to, ze po resecie gorny zkres znakow
  sie resetuje na ustawienia fabryczne, w ktorych kody
  powyzej 127 oznaczaja kursywe. prawdopodobnie nalezy
  DIP Switchem albo softwarowo przestawic:
   - emulacje z EPSONa na inny - wtedy italic zniknie,
   - interpretacje z italic na extended.

 Bez probnych wydrukow sie nie obejdzie.

--
Romek