Klawiatura XT bez przelacznika AT

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at_ns1.widzew.net)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 09:22:09 MET DST

Witam i pytam.
Otoz wlasnie wpadla w moje rece zabytkowa klawiatura XT 84 klawiszowa.
Jest ona bez przelacznika XT/AT i w zwiazku z tym mam pytanie:
Czy mozna ja (i jak) przystosowac do pracy z "normalnym" komputrem ?
Wiem, ze nowa klawiatura kosztuje tylko 35 zl., ale chcialbym wiedziec,
czy bedzie mozna ja wykorzystac, czy tylko powiesic na sznureczku ;-)

SebaStol

sebas_at_ns1.widzew.net
sebastol_at_friko2.onet.pl