Re: Zawieszanie systemu

Autor: Krzysztof Dobranowski (dobranow_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 09:11:22 MET DST

On Mon, 27 Apr 1998 23:41:13 GMT, Grzesio <mojeckig_at_friko4.onet.pl> wrote:
>Mam problem ponieważ mój komputer podczas zamykania systemu zawiesza
>się,dokładnie na ekranie "POCZEKAJ NA ZAMKNIĘCIE SYSTEMU"
>Po twardym resecie bo klawiatura wtedy kompletnie się blokuje zawsze ładuje
>mi się NDD i strasznie długo wszystko testuje, dzieje się tak mniej więcej
>co drugie zamknięcie systemu.
>Całkiem dobrze zamyka system jeżeli kompletnie niczego nie urochomię.
>Nie wiem co może powodować taki efekt, bo występuje on od nowośći a
>praktycznie całe oprogramowanie miałem instalowane na początku i wszystko
>generalnie chodzi bez zarzutu.
> [...]

Rozumiem, ze ten "system" o ktorym mowisz to WINDA 95. No coz nie chce byc
zlosliwy, ale powinienes sie pozbyc tego "systemu" bo co tu duzo mowic
lubi sie on czesto zawieszac. No ale pewnie nie chcesz go sie pozbyc co?
No to zacznij od skasowania WINDY i zainstaluj wszystko od nowa. Jesli
znowu nie bedzie dzialalo, to pewnie masz cos ze sprzetem. Sprobuj
wymienic pamieci na inne, albo wyrzuc plyte glowna, ale zanim to zrobisz
przeinstaluj WINDE.
Czesc Krzycho.