Re: Drukarka Kyocera FS 600

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 08:15:57 MET DST

piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk Piotr) napisał(a):

> oN 26 Apr 1998 23:28:11 +0200, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal

> czy go się do czegoś przydaje? rozumiem licznik od początku
> użytkowania, ale po co komuś licznik wydrukowanych stron który
> resetuje się po odłączeniu drukarki od zaslania. wg mnie bezsens.

Dlaczego ?
Może się przydać jeśli coś się drukuje usługowo, czyli włącza,
drukuje, drukuje, drukuje, sprawdza stan licznika i odpowiednio
obciąża zamawiającego bez żmudnego liczenia kartek.

> Tałajczyk Piotr

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...