Re: FIRMA ALTECH

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 08:03:21 MET DST

Piotr Sieklucki wrote:

> [snip snip]

> postow
> Ja sobie wypraszam. Ja jestem licealista i nie zycze sobie, zeby mnie
> porownywano do tego pana.

Na odwrot - tego pana do Ciebie. Masz calkowita racje.
Sorki, nie chcialem Cie urazic, a rownoczesnie panu JFF nie chcialem dac
powodu do pozwania mnie do sadu (rodzijnnego chyba).
Moj syn tez jest licealista ale takiej glupoty jak pan JFF nigdy by nie
zrobil (mimo mlodego wieku). Licealisci sa OK!

A propos - znam kilka osob nawet trojga imion :)))))

--
Pozdrowionka
   Janusz