Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 07:33:21 MET DST

Michal Tyrala wrote in message ...

>1. W Linuxie nie ma problemów z polskimi znaczkami.

Wiem - instalacja ich to kilka minut. Po prostu część "speców" (czyli tych
co najbardziej opluwają MS i mają Linuxa) nie potrafi sobie z tym poradzić i
krzyczą, aby pisać bez nich...
BTW: Polskie znaczki zainstalował mi kolega.

>2. Nagłówki Twojego postu:

>Zapewne MS nie ma problemów z polskimi znaczkami, ale Ty najwyraźniej
>je masz.

No wiesz... moje posty dochodzą poprawnie (przynajmniej tak mi się
wydawało). Nikt mi dotychczas nie zwrócił uwagi.

>No dobra, nie będę taki: trzeba zamiast 8859-1 mieć 8859-2

Taki głupi to ja nie jestem ;), tylko jeszcze powiedz jaka jest w praktyce
różnica i co trzeba zmienić. Po prostu jakbym napisał w Win-1250, to od razu
rzuciła by się grupa, że źle koduję, a w tym wypadku od 6 miesięcy nikt mi
nie zwrócił uwagi...

> ^ ^ ^
> ^ ^
>Policz sobie ile sam zjadłeś ogonków w tym jednym zdaniu czepiającym się
>braku ogonków u przedmówcy.

Ale mi wstyd... :( Faktycznie. Po prostu szybko pisałem. Często są w moich
listach różne literówki, ale w tym przypadku powinienem sprawdzić tekst
jeszcze raz przed przeczytaniem... Ale kicha.... :((((

No ale konkretnie - apeluję:
Niech każdy pisze z polskimi znakami!!!

Pozdrawiam (zawstydzony),
Wit Witerski - witw_at_box43.gnet.pl