Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 12:18:46 MET DST

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości: <6i12la$i3$2_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>No ale konkretnie - apeluję:
>Niech każdy pisze z polskimi znakami!!!
>
>Pozdrawiam (zawstydzony),
>____________________________________________________________
>Wit Witerski - witw_at_box43.gnet.pl
>Strona o telefonach komórkowych: http://www.kki.net.pl/witw

Z przyjemnością odpowiadam na apel. Do tej pory właściwie nie
wiem dlaczego pisałem bez ogonków. Może ktoś mi odpowie:
czy moje ogonki widać właściwie? :-)
Dla fachowców (ja nim nie jestem) jasne jest bez podpowiedzi,
że piszę z Opsslooka i Windy... Co do wyższości różnych
systemów, wolę się nie wypowiadać, bo przy mojej wiedzy
jestem zdany na Windę (tak jak wielu innych).
Pozdrowienia dla miłośników polskiego języka

--
         Harry (Misiek)