Re: napęd MO 640 MB

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 21:27:06 MET DST

chmiel_at_ibmer.waw.pl napisał(a):

> Sluchaj czy dokladnie przeczytales co Roman napisal?
> Dysk M/O jest najtrwalszym obecnie nosnikiem
> i ma sluzyc do przechowywania waznych danych
> a nie do zastepowania nim HDD.

Dzięki, to już wiem komu może być potrzebne ...

> Nie lepiej bo zapis M/O jest trwaly do
> ok. 150 stopni Celsjusza ...

Zamierzasz robić dyskom próbę ogniową ;)
Przecież jak dane są naprawdę cenne to trzyma się je w odpowiednim
miejscu ...
Ale jeśli faktycznie MO jest znacznie trwalsze to wszystko jasne :)

> Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...