Re: Outlook Express - calkiem off topic

Autor: Michal Szostakiewicz (buttman_at_boss.staszic.waw.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 21:12:12 MET DST

Winetou napisał(a) w wiadomości: <01bd70ae$405e8a80$LocalHost_at_winetou>...
>Dobra. Ja nie na temat Outlook'a ale na temat pewnej firmy. Piszesz: "Jeśli
>nie lubię jakiegoś produktu/firmy to go nie używam." W tym problem, ze
>jestem od tego pieprzonego Microsoftu uzalezniony. Otoz oni zdobyli sobie
>monopol na prawie wszystko z tym swoim SHIT'em95. Ja nienawidze tego
>pseudosystemu, ale go uzywam, bo nie znajde pozadnych programow takich jak
>3D Studio MAX pod Linuch'a (ktorego tez namietnie uzywam), a wiec chcac
>uzywac 3D Max'a musze miec shit95. I to mnie najbardziej wkurza, bo gdyby
> [...]

Tak dla pewnosci - to nie ja napisalem "Jeśli nie lubię jakiegoś
produktu/firmy to go nie używam." tylko moj "przeciwnik" (zartuje).
A od siebie:
Dokladnie. Masz calkowita racje (nie wiem, czy akurat z 3d Studio -
slyszalem, ze jakis film, kurde wylecialo z glowy, ale bardzo znany, mial
efekty specjalne robione na komputerach polaczonych siecia i pod kontrola
Linux'a). Mialem sam o tym napisac, ale jakos mi wylecialo z glowy. W
szczegolnie podlej sytuacji sa wszyscy gracze - oni to (jesli chodzi o PC)
nie maja chyba zadnej alternatywy. A wielka szkoda - qmpel ma Linux'a i Q2
chodzi jak zloto (o 5 klatek szybciej niz na Windzie). Na tym polega np.
ironia sprawy sadowej Micro$oft'u - nie jest/byl (to juz sie skonczylo?) on
oskarzony o monopol tylko o integracje przegladarki. BTW slyszeliscie jak to
sedzia mowil, ze usunal Explorera w piec minut? Po prostu skasowal skrot z
pulpitu - AFAIK to nie dowcip. A to ludzie moga opowiadac o rzeczach na
ktorych sie nie znaja.
A jeszcze a propo monopolu i "nie lubie - nie uzywam" to jeszcze lepsza jest
sprawa T(ego)PSA. Chyba nie bede korzystal z ich uslug - kupie sobie telefon
komurkowy albo lacze satelitarne. Cala nadzieja w kablowkach - tyklo czemu
do cholery ja nie jestem podlaczony do Aster City?
    Pozdrawiam,
    Michal
    buttman_at_boss.staszic.waw.pl albo gerwek_at_polbox.com
ICQ - 2482112
"Praca uszlachetnia, lenistwo uszczesliwia"