Re: Czy ktoś zna lepszy packer od ACB 2.00

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 21:27:03 MET DST

Dnia 22 Apr 1998 23:50:57 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla)
napisał:

> jak ci robi archiwum na dyskietke to wartaloby sprawdzic CRC
OK. Jestem troche tendencyjny, bo ostatnio to nawet do szkoly zeby
sobie cos przegrac - chodze z dyskiem (malym oczywiscie :) )

> wiec rownie dobrze mozna powiedziec, ze w dobie tanich nosnikow
> typu CDRW - kto wogole archiwizuje.

ale nie kazdy ma CD-RW ($$$). A jakbym mial, to wtedy pewnie olalbym
te 20% róznicy w wielkosci archiwow z roznych programow i uzywalbym
szybszego/z wieksza iloscia opcji.

> to jest akurat bzdura. Sa takie rodzaje danych,
> dla ktorych RAR kompresuje gorzej od PKZIPa lub ARJ.
> Oczywiscie dane tekstowe i kody programow sa lepiej
> pakowane przez RARa

Jakiego typu dane RAR pakuje gorzej od ARJ-a?

W kazdym razie _generalnie_ RAR tworzy mniejsze archiwa. Czyli obaj
mamy troche racji. Mozna isc w dwie strony - jak najwiekszy stopien
kompresji, reszta sie nie liczy (to do robienia archiwow np. na
wlasnym HDD), do tego moze byc sobie RAR, JAR, moze ACB (sprawdze); a
do kopiowania na dyskietkach moze byc program, ktory robi archiwa
"bezpieczniejsze". W sumie to moja wina, bo jak zwykle nieprecyzyjnie
sie wyrazilem. Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/