Outlook Express

Autor: Michal Szostakiewicz (buttman_at_boss.staszic.waw.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 15:44:40 MET DST

        Czesc,
Uzywam tego syfu Malego-miekkiego i ostatnio doprowadzil mnie do
prawdziwego szalu. Otoz pewnego pieknego (?) dnia klikam na jego i ikonke
i co sie okazuje? Zniknely mi wszystkie subskrybcje na moim serwerze !!! A
bylo tego 2.5K listow na pl.comp.lang.c i ok 7K na pl.comp.programming.
Wiec strasznie sie wkurzylem. Ale zostaly mi pliki *.nch, w ktorych sa
przechowywane wiadomosci? Co moge zrobic? A moze jest soft do przerobienia
tych *.nch na format jakiegos innego programu do obslugi newsow?
        Pozdrawiam i blagam o pomoc,
        Michal
        buttman_at_boss.staszic.waw.pl