Re: Outlook Express

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 22:49:30 MET DST

>Uzywam tego syfu Malego-miekkiego i ostatnio doprowadzil mnie do
>prawdziwego szalu. Otoz pewnego pieknego (?) dnia klikam na jego i ikonke
>i co sie okazuje? Zniknely mi wszystkie subskrybcje na moim serwerze !!!

Droga nie wprost.

Przenies gdzies te wiadomosci *.nch. ZROB BACKUP.Teraz polacz sie z
serwerem. Zciagnij liste grup. Zaznacz subskrybcje swoich ulubionych grup. W
katalogu outluka powstana plik 00000*.nch. Teraz recznie przenos pliki z
powrotem z backup'u zmieniajac im nazwy. Uwazaj, na numeracje, bo mogla sie
zmienic. Teraz w Outluku powinny byc juz wszystkie wiadomosci. Powinno
pomoc, jesl nie pomoze to na priv'a.
Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051