Re: Strzezcie sie piraci bo urzadzenie juz dziala

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 14:12:25 MET DST

Piotr Misiewicz wrote:

> To chyba scenariusz z Robocopa 20...
>
> --
> Piotr Misiewicz
> squonk_at_psk2.am.lodz.pl
> Zaklad Medycyny Nuklearnej AM w Lodzi
Jezeli taki komputer rzeczywiscie promieniuje fale elektromagnetyczne na
taka odleglosc to oznacza, ze producent sprzedal wam towar
nieodpowiadajacy homologacji FCC (Federal Communication Commission USA),
ktora to wlasnie komisja certyfikuje sprzet , ktory m.in. moze generowac
pole elektromagnetyczne ( sprawdz na swoim sprzecie czy masz FCC: numer)

Zgodnie z FCC sprzet komputerowy ma byc tak zaizolowany, aby nie
generowal tego promieniowania lub na poziomie zgodnym z normami FCC .

Znajomy mi powiedzial , ze moze zamowic w firmie zagranicznej urzadzenie
, ktore nie dosc, ze bedzie wykrywalo, ze uzywasz konkretnego
oprogramowania, ale jeszcze
wykryje dokladnie to co robisz w danej chwili , np. z jakiej uslugi
Internetu korzystasz z kim sie laczysz, jaki list piszesz .
I to nie jest 1.04.

Jezeli sa chetnie zlozyc zamowienie na takie urzadzenie ( firma) to mu
przekaze .
Darek