Re: Czy BSD moze chodzic na Extendet

Autor: Marcin Czapp (Marcin.Czapp_at_inet.com.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 11:02:36 MET DST

Tomas Zientarski napisal(a) w wiadomosci:
<353EFF5A.41C6_at_tola.umcs.lublin.pl>...
>Witam wszystkich
>
>Mam pewien proble.
>
>Chcialbym pogodzic cztery systemy na jednym dysku.
>(ciach...)
>, ze moge tylko
>utworzyc trzy partycje primary.

a dokladniej cztery partycje (jakiekolwiek) w tablicy partycji a wiecej
tylko w obrebie ext.

>(ciach...)
>Moze ktos z Was instalowal cos takiego i moze mi udzielic rady.
>
>Pozdrawiam wszystkich
> Tomasz Zientarski
>
>adres: UMCS w Lublinie
> Zak/lad Fizyki Chemicznej
> martom_at_tola.umcs.lublin.pl

Nie jestem pewien, czy dotyczy to takze BSD, ale "czerwony kapturek"
startuje ze swojej wlasnej partycji typu "83", która moze byc smialo
zdefiniowana na extended. Korzystajac z OS-owego BM (wiem bo mam) trzeba
tylko pamietac o umieszczeniu lilo na partycji Linux-a a nie w mbr.
Marcin.Czapp_at_inet.com.pl