Czy BSD moze chodzic na Extendet

Autor: Tomas Zientarski (martom_at_tola.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 10:44:10 MET DST

Witam wszystkich

Mam pewien proble.

Chcialbym pogodzic cztery systemy na jednym dysku.
Sa to DOS, NT4.0, W95(niestety) i BSD rev. 2.2.5.
Problem w tym (przynajmniej tak mi sie wydaje), ze moge tylko
utworzyc trzy partycje primary. Zastosowalem fdiska z os'a, ale on musi
byc tez na primary. Najlepszym wyjsciem z sytuacji byloby aby DOS, W95 i
BSD byly na primary a NT na ext. Problem jest z boot managerem, moze
boot manager z BSD umozliwia bootowanie tych systemow i sam nie zajmuje
primary. Jeszcze tej opcji nie probowalem. A moze BSD da sie
zainstalowac na partycji Ext. To tez by mnie ratowalo.
Moze ktos z Was instalowal cos takiego i moze mi udzielic rady.

Pozdrawiam wszystkich
        Tomasz Zientarski

adres: UMCS w Lublinie
       Zak/lad Fizyki Chemicznej