Re: Czy ktoś zna lepszy packer od ACB 2.00?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 07:30:07 MET DST

jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) napisał(a):

> A tak poza tym, to ostanio zrobilem sobie upgrade jadra w moim Linuxie
> do 2.1.96 i jak sobie je sciagalem, to na ICM bylo w dwoch wersjach:
> tar.gz i tar.bz2. Wersja bz2 zajmowala tak z 20% mniej. Czym to bylo
> spakowane? Czy ten kompresor jest tez dostepny pod DOS-a? moze jakies
> URL-e?

Oczywiście bzipem2 ;)
To taki nowy Linuxowy kompresor pojedynczych plików - woolny ale
skuteczny, nie ma bardziej rozbudowanych opcji :(

> testowania czego? archiwum - po co. samych plikow - od tego jest
> scandisk czy co tam na ktorym systemie...

Nie wiem po co ale zdarzało mi się że archiwum było zwalone ...

> nie wiedzialem. Ale kto w czasach gierek po pareset mega kopiuje
> archiwa na 100 dyskietek :) - wiec ta wada tez nie jest zbyt wielka.

Niestety jak ściągam MP3 z uczelni to muszę pakować je na dyskietki :(
Może nie 100, ale 20 - 30 nie jest rzadkością ...

> skoro ma to i RAR i ARJ, to po co o tym piszesz, nie rozumiem?

Jako zalety tych pakerów w przeciwieństwie chociażby do wymienionego w
tytule ACB ;)

> naprawde nie ma ARJ pod Linuxa? wierzyc mi sie nie chce. Ale moze...

Niestety :(
Tylko unarj :(

> jak to problematyczna. od wersji 2.5x (cos mi tam po glowie chodzi
> 2.55) obsluguje ldugie nazwy, jak trzeba.

Zdaje się że jest to niekompatybilne z WinCmd ...

> to jest najgorsza i dyskwalifikujaca wada.

> no to nawet pan Jung zrobil cos takiego i nazywa sie to JAR. Obsluguje
> solid archiving itp., jest w miare szybki. Zdaje sie ze nie potrafi
> robic archiwow SFX, co niestety tez go dyskwalifikuje.

Poza tym z tego co wiem nie chodzi pod unixem i nie obsługuje go
WinCmd :(

__
> Jacek Fiok, Warszawa

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...