Mam problem z karta Zoltrix TV MAX.

Autor: Slawomir Koscisty (slawkos_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 16:57:15 MET DST

Posiadam karte Zoltrix TV MAX. Mam z nia problem polegajacy na tym ze nie
odbiera z anteny kanalow ponizej 21 i powyzej 58. Bylem z nia w serwisie ale
powiedziano mi ze karta jest sprawna, ale wymienili ja na nowa, z ktora
jest ten sam problem. Jest z nia jeszcze jeden problem polegajacy na tym
ze sa klopoty z jej instalacja tzn. po wsadzenu do komputera i
zainstalowaniu driver'ow program do ogladania telewizji zglasza bledy.
Dopiero po przeinstalowaniu Windowza program zaczyna dzialac.
Prosze o odpowiedz pod adres:
anmy_at_polbox.com