Re: Moc pobierana przez komputer

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 09:38:35 MET DST

On Mon, 20 Apr 1998 19:56:24 GMT, marekc_at_dawid.com.pl (Marek
Ciesielski) wrote:

> [...]

Moze ktos zna troche dokladniejsze dane? Kiedys napatoczyl mi sie
jakis program (byc moze to bylo cos z serii WinCheckit???), ktory
gdzies tam mial rozpiske ze 1MB RAM to zuzywa 2-4 W mocy, karta
grafiki to tyle itd... Sam w domu mam zasilacz 200 W i zaczyna mnie
nurtowac pytanie czy czasem nie zblizam sie do tej wartosci. Moze
komus przypomni sie co to mogl byc za program. Byc moze te dane sa juz
zupelnie nie adekwatne do wspolczesnosci (bo niby czemu zwylka VGA ma
zuzywac tyle zamo co akcelerator 220 MHz), wiec moze ma ktos jakies
nowsze dane.

Kazek