Re: PL.COMP.PECET przeprowadzka

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 00:35:44 MET DST

W dniu Mon, 20 Apr 1998 11:28:46 +0200, Andrzej Abraszewski
<abra_at_kki.net.pl> napisał:

>Czyzbys nie czytywal na grupie pecet o wirusach ?
>To juz sa hardwerowe ?. Podeslij mi takiego chipa ;-)
>A tak na powaznie to przenosiny so nieracjonalne. Bole zwiazane
>z NTG musimy znosic bo pecet to tak naprawde worek bez dna.
>I hardware i software i WIN i NT i DOS i ... .
>
>Pozdrawiam
> A.A.

Jestem przeciw, nie stać mnie na zciąganie wszystkich grup, nie żyję z
sieci, nie mam czasu na siedzenie więcej jak godzinę nad 20 grupami,
a na pececie znajduję co trzeba i dużo postów od Szyszełki.
Zgadzam się z jednym: kupię, spamy mogą nie przechodzić.
Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka.
PS: Może głosowanie, a nie dyktatura ?!?
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
X_Pisz do mnie na:____________________X
X_mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477X
X_!!!czyli usun xxx przed adresem!!!__X
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX