Re: Skaner i rozpoznawanie textu - terra incognita

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 21:07:47 MET DST

"Bartłomiej Kosik (B.K.)" <bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

> Do rozpoznawania tekstu (tylko do tego wystarczy Ci skaner do 600 dpi)
> Pisałeś że tanie skanery robią to wolno. Ja mam Musteka 12000 SP, za którego
> dałem 750 zł, z roczną gwarancją (nowy), a więc jest to skaner tani, a tekst

Gdzie tak tanio sprzedają ???
Mam przed sobą cennik jednej firmy z giełdy i tam ten skaner kosztuje
1150 zł :(
Firma uchodzi za dość tanią ...
Czyli ten skaner do tych najtańszych się raczej nie zalicza ...

> mam wczytany (A4) w około 50 sekund i nie sądze by warto bylo dołożyć choć
> złotówkę za 10 sekund ;-)))
> Swoją drogą zastanawiam się czemu ten skaner w Niemczech jest o połowe
> tańszy niż u nas? Any ideas?

Aaaa rozumiem że sprowadziłeś go sobie za tą cenę z Niemiec ?

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...